Wszystkie produkty Mr & Mrs Tannie są w 100% wegańskie, ponieważ wierzymy w zrównoważony świat. Wkładamy wiele wysiłku w badania nad nowymi wegańskimi składnikami i materiałami.
Wszystkie nasze produkty są wolne od okrucieństwa, ponieważ wierzymy w zrównoważony świat, w którym zwierzęta powinny żyć obok ludzi, bez wyzysku.
Przejdź do naszego przewodnika po produktach, aby dowiedzieć się więcej o tym, jakie produkty do pielęgnacji i stylizacji dobrze ze sobą współgrają, aby uzyskać określony wygląd i rezultaty. Możesz również śledzić nas na @mrandmrstannie na Instagramie, aby uzyskać inspiracje dotyczące tego, jakich produktów używać razem.
Nasze produkty można kupić online na Lyko.com, Bangerhead.com, Ahlens.com, Sephora i Kicks.com oraz w niektórych aptekach.
Sprawdź, czy otrzymałeś go w folderze śmieci/śmieci. W okresach wzmożonego ruchu na stronie internetowej e-maile z potwierdzeniem zamówienia mogą docierać nieco dłużej. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia następnego dnia po zakupie, wyślij e-mail na adres hello@mrandmrstannie.com, abyśmy mogli go do Ciebie wysłać.
Wyślij wiadomość e-mail na adres hello@mrandmrstannie.com, a my postaramy się pomóc w tej sprawie. Nie możemy jednak zagwarantować, że anulowanie zamówienia będzie możliwe.
Oczywiście masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru. Jeśli w tym czasie chcesz zwrócić produkt lub wymienić go na inny. Bardzo ważne jest, aby zwrócić nieotwarty produkt w nieuszkodzonym, oryginalnym opakowaniu. Wszystkie następujące informacje o produkcie muszą zostać uwzględnione. Dobrze zabezpiecz produkt na czas wysyłki zwrotnej.
Należy pamiętać, że firma NewCo 8217 Sweden AB uät Mr & Mrs Tannie AB nie ponosi odpowiedzialności za koszty wysyłki zwrotnej.
Zgodnie ze szwedzkim prawem konsumenci mają prawo do zwrotu wadliwej rzeczy do trzech lat po jej zakupie, ale w rozsądnym terminie od wykrycia wady. Wady to wady, które można przypisać sposobowi produkcji produktu. Nie są one związane ze zwykłym zużyciem lub starzeniem się produktów.
NewCo 8217 Sweden AB uät Mr & Mrs Tannie AB zastrzega sobie przede wszystkim prawo do naprawienia błędu. Po drugie, ponownie dostarczylibyśmy produkt. Jeśli nie jest to możliwe, zwrócimy pieniądze. Po otrzymaniu przedmiotu, który do nas zwróciłeś, dokonamy oceny, a następnie skontaktujemy się z Tobą w celu rozwiązania problemu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu rozpatrzymy sprawę w ciągu 30 dni.
W przypadku pytań dotyczących zwrotów prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem hello@mrandmrstannie.com
Sprawdź informacje bankowe, aby upewnić się, że wszystkie dane są prawidłowe, i spróbuj zaktualizować witrynę, aby upewnić się, że produkty, które próbujesz zamówić, są nadal dostępne. Jeśli zamówienie nadal nie jest realizowane, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem hello@mrandmrstannie.com
Gdy paczka opuści nasz magazyn, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją, że paczka jest w drodze. Ten e-mail zawiera link do śledzenia, za pomocą którego możesz śledzić przesyłkę.
Jeśli nie odbierzesz paczki z punktu odbioru, zostanie ona automatycznie odesłana do nas po 14 dniach. Za nieodebrane paczki pobieramy opłatę. Zobacz nasze warunki zakupu.
Serdecznie przepraszamy, jeśli otrzymali Państwo wadliwy produkt. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem hello@mrandmrstannie.com i opisz, co wydaje się być nie tak z produktem, wraz ze zdjęciem/filmem przedstawiającym wadę produktu, abyśmy mogli Ci pomóc.
Sprawdź informacje bankowe, aby upewnić się, że wszystkie dane są prawidłowe, i spróbuj zaktualizować witrynę, aby upewnić się, że produkty, które próbujesz zamówić, są nadal dostępne. Jeśli zamówienie nadal nie jest realizowane, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem hello@mrandmrstannie.com